В країні іде війна і гинуть люди. Нарешті всім стало
зрозуміло, що Україна має смертельного ворога – Росію, причому ворожнеча не
обмежується особистістю Путіна, або будь-якого кремлівського царька, що змінить
його. Навіть прогнозований занепад та розпад Ерефії не принесе спокій на
кордони рідної землі. Цей конфлікт обіцяє розтягнутися, нажаль, на кілька
поколінь оскільки має всі ознаки цивілізаційного.
По наш бік лінії фронту захищаються такі цінності як громадянські права, честь,
гідність, свобода кожної окремої особистості, незалежність держави і т.д., що,
до речі, створює вельми яскраві паралелі з прагненнями Американської революції.
Цим цінностям протистоять відверто кримінальні елементи, невелика кількість
імперських романтиків та аполітичні люди, які поставлені у безвихідь. Аналіз,
звісно, не повний, але не це є темою даного опусу. Узагальнюючи, можна сказати,
що ПЕРСПЕКТИВНЕ МАЙБУТНЄ, тобто Україна, в нашій з вами особі, протистоїть
БЕЗПЕРСПЕКТИВНОМУ МИНУЛОМУ, тупику розвитку, в особі нащадків СРСР. Ненавидить
Україну «руській мір» за те, що ми зійшли зі шляху до тупика. Тут безвідмовно
спрацьовує комплекс меншовартості шакала – він думав, що він тигр, ведмідь або
вовк, а насправді жере стерво, ніхто його не любить, ним гребують через сморід.
От воно й кусає, кого зможе, від невгамовної люті.
Табір «Лідер» вирішив посісти в цій епічній історичній
драмі своє скромне місце і докласти максимальних зусиль, щоб нам не було
соромно за наш внесок в майбутнє України. Ми працювали і працюємо з дітьми,
тому те, що ми робимо, так чи інакше, неодмінно відіб’ється на майбутньому.
Дітям, які влітку приїдуть до табору доведеться незабаром
служити у війську, а може, не дай Боже, безпосередньо захищати свій дім від
тваринного насильства напівкримінального маргінесу, що його Росія сьогодні жене
на схід і південь України, а найбільше хотіла б дотягнутися своїми пазурами до
Києва. Ця ситуація накладає на нас певні обов’язки.
Ми бачимо своє
завдання у військовому аспекті наступним чином: сприяти становленню позитивного
відношення дитини до війська та дати початкові знання та навички військової
справи. Ми не готуємо юних комбатантів на замовлення якогось добровольчого
батальйону чи політичної партії. Війна, як явище буде присутня в таборі в
образах вожатих зодягнених в камуфляжні однострої; добровольців-«січовиків»
(гуртківців) з макетами автоматів, що проходять ретельніший вишкіл; пречудових
декорацій і фортифікацій створених в таборі; ігор та тренінгів, що їх проводять
керівники гуртків та вожаті. Ми усвідомлюємо важливість НЕ ПЕРЕДАТИ КУТІ МЕДУ,
не перевантажити психіку дитини жахами війни. Тому військовий вишкіл
проходитимуть виключно добровольці: якщо дитина не цікавиться мілітарними
справами – залишаємо її в спокої і творчо завантажуємо її іншими завданнями, бо
всі гуртки працюватимуть, всі конкурси відбудуться, казки з’являться на сцені,
голи на стадіоні, а малюнки на стінах.
Наше завдання в соціальному аспекті таке: допомогти дитині визначитись із своєю
цивілізаційною приналежністю, сприяти
закладанню фундаменту громадянської позиції. Ми прагнемо створити середовище
без жодних проявів «ватної» так званої «культури» зокрема без анатомічних
жартів, беззмістовної «попси», телесеріалів, «шансону», кримінальної
субкультури, матюків і тому подібного. Це не означає, що ми не розмовляємо
російською мовою (ірландці, що ненавидять англійське панування, пречудово
розмовляють англійською), або забули про Пушкіна чи Чайковського.
Наші гасла, що звучать щодня, знайомі всім. Сподіваємось
довести до всіх і їхнє значення.
«Слава Україні!» (без коментарів) – «Героям слава!» ЯКИМ ГЕРОЯМ? Гурт
«Мандри» дає формулювання : « Всі ті, хто поклали життя за майбутнє твоє.»
Додамо: готові покласти. Прямо сьогодні, підставляючи свої смертні тіла під
вогонь та залізо Росії.
«Слава нації!» ЩО ТАКЕ НАЦІЯ? Тлумачний
словник Вебстера каже: «1. значна кількість людей, об’єднаних спільною
територією, які усвідомлюють свою єдність достатньо для влаштування власного
урядування; 2. територія країни, або сама країна (держава); 3. плем’я, що є
членом Конфедерації Американських Індіанців…» і тільки після цього – «велика
група людей спільного етнічного походження». Якби генерала Нормана Шварцкопфа запитали «What nationality
are you?»,
він би відповів«I am American.» Не німець. Таку ж відповідь дали б Стів Печеник, Джон Шалікашвілі,
Леонардо ДіКапріо, РоджерЖелязни та Барак Обама. Перший боєць «Небесної сотні»
був вірменином, другий – білорусом. Чули про єврейський курінь УПА? Саме в
такому ключі, а не в етнічному чи расовому слід розуміти «націю». Так ми її і
розуміємо.
«Смерть ворогам!» (А таки най би їх шляк
трафив. Вони несуть смерть. Мають бути знищені. Без коментарів.)
«Україна – понад усе!» Не буде України – і
життя нікому з нас не буде, збережемо Україну – наведемо вже тоді в своїй хаті
порядок, як годиться добрим господарям. Так що сьогодні: «Україна – понад усе!» Це гасло, до речі, можна побачити у
верхньому лівому кутку «П’ятого каналу» 24 години на добу. Нацисти тут ні до
чого.
«Запануєм і
ми, браття, у своїйсторонці.» «Коли українська ідея – хоче підняти боротьбу з
іншими <…>,
мусить в першу чергу залишити прокляту спадщину невільних часів… Мусимо нести
свою віру, не схиляючи чола ні перед чужими, ні перед власними «маловірами».
Мусимо набирати віри в велику місію своєї
ідеї і ту віру ширити. Народ, який хоче панувати, повинен мати і панську
психіку народу-володаря» (Д.Донцов) Тому і ми вивчаємо дітей, що вони є
нащадками славних козаків, мужніх лицарів
ОУН, ДУН, УПА, Січових Стрільців, Холодноярців, козаків батька отамана
Зеленого, та інших славних героїв минулого. Але треба розуміти, що новітні
герої вже серед нас, вони полягли за свободу під час Революції Гідності, вони
зараз захищають нашу країну на сході, та кладуть життя за Святу Правду і Волю.
Не має в нас старших братів, ми господарі на своїй землі! Ми пани в своїй
країні!
Шевченко вживає вираз – «Свята Правда». Тому і вибороти її
зможуть тільки люди «святої козацької крові», або, як каже, «лицарі святії». Хочете знищити неправду? То пізнайте правду
і борітеся за неї! Це і є сенс його – «борітеся – поборете!». Коли
за Його правду, то «вам Бог помагає». Як колись їхні предки, такі люди мають
право благати Бога, щоб він «розв’язав наші
руки рукою твердою своєю», щоб допоміг їм
і тепер «стать на ката знову».
Встане Україна
– читаємо в «Кобзарі» - коли ті, що оглухли й
похилилися; що нагинались, бо не знали, як той Ярема, що крила
у них за плечима виросли, коли вони пізнають, що не рабами створив їх
Господь; коли увірять, що «небо дістануть, коли полетять», коли зірвуться до
боротьби «за святую правду-волю», за волю Христа. Встане Україна,
коли підростуть її малі діти і «на ворога
встануть».
Оздоровчий табір
«Лідер» пишається, що його працівники та вихованці були на майдані під час Революції Гідності,
вихованці та вихователі були в перших рядах на вул.. Грушевського та
Інститутській, вихователі табору підняли червоно-чорний прапор над посольством
країни агресора, працівники та вихованці табору воюють в добровольчих
батальйонах та рядах ЗСУ. В червні 2014 року одними з перших в Україні на території табору встановлений пам’ятний
хрест на честь загиблих Герої Небесної сотні, в літку цього року буде відкритий
музей боротьби українського народу за «Святу Правду і Волю» (де будуть
експонати з подій Революції Гідності, боротьбі за незалежність України ХХ
століття та Визвольної війни на сході України).
Діти-вихованці табору підтримують бійців на сході України
листами та маленькими ляльками-оберігами.
та найкраща допомога – це
виховання дітей-патріотівякі помстяться за смерть
великих лицарів. Слава Україні!
Ми це Лідер! Ми перші! Це наша країна! Наша Правда і
Воля! Як що з нами Бог, то хто проти
нас?
Директор ДЗОтаВ «Лідер»
Гранаткін І.В.
Заступник директораДЗОтаВ
з
військово-патріотичного виховання
Заболотний О.О.
Для тих, хто не певен:
Для тих, хто не певен:
Нормативно-правова базаз питань патріотичного
виховання якою користується в своїй діяльності оздоровчий табір «Лідер»
Указ Президента України від 13.11.2014 № 872 «Про День Гідності та Свободи»;
Указ Президента України від 13.11.2014 № 871 «Про День Соборності України»;
Указ Президента України від 14.10.2014 № 806 «Про День захисника України»;
Указ Президента України від 24.09.2014 № 744 «Про невідкладні заходи щодо захисту України та зміцнення її обороноздатності»;
Стратегія державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні, затверджена
Указом Президента України від
24 березня 2012 року № 212;
Концепція допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді, схвалена Указом Президента України від 25 жовтня 2002 року № 948;
Постанова Кабінету Міністрів України від 28.01.2009 № 41 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2009-2015
роки»;
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.09.2009 № 1494 «Про затвердження Плану заходів щодо підвищення рівня патріотичного виховання учнівської та студентської молоді шляхом проведення на постійній основі тематичних екскурсій
з відвідуванням об’єктів культурної спадщини»;
Доручення Кабінету Міністрів України від
05.05.2009 № 22966/1/1-09 та План організації виконання положень
Указу Президента України від
27.04.2009 № 272 «Про проведення Всеукраїнської молодіжної акції «Пам’ятати. Відродити. Зберегти»;
Концепція національно-патріотичного виховання молоді, затверджена наказом МіністерстваУкраїни у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства освіти і науки України, Міністерства оборони
України, Міністерства культури
і туризму України від 27.10.2009
№ 3754/981/538/49;
наказ Міністерства освіти і науки України від 27.10.2014 № 1232 «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді»;
наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243
«Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»;
наказ Міністерства освіти і науки України від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України»;
лист Міністерства освіти і науки України від 13.08.2014 № 1/9-412 «Про проведення Уроків мужності»;
лист Міністерства освіти і науки України від 25.07.2014 № 1/9-376 «Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році»;
лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від
09.08.2012
№ 1/9-557 «Про методичні рекомендації
з громадянської освіти та виховання у
навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році»
лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27.07.12 № 1/9-530 «Щодо виховання сучасного громадянина
в полікультурному середовищі засобами позакласної роботи».
No comments:
Post a Comment